Hej och välkomna!

Hej och välkomna till min nya blogg. Den här bloggen kommer bara att handla om musik. Då menar jag all slags musik...nästan. För är ni intresserade av opera, country och dansbandsmusik då har ni kommit fel...
På bloggen kommer jag att lägga ut musikvideos, musikskvaller, konserter m.m. m.m.
Alltså allt möjligt om musik.
Det här är mitt första inlägg och då vill jag börja med att hedra Michael Jackson och lägger därför ut klippet där Bounce hedrar MJ med en mass flashmob på Sergelstorg och Stureplan. Jag tycker att det är en jättehäftig grej och jag önskar att jag var där.

R.I.P. M.J.


Kommentarer
Postat av: martina

Gillar bloggen! :)

2009-11-23 @ 20:17:57
URL: http://martinaehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0