Justin Bieber

Tittade på Ellen Degenerous show häromdagen. Den här killen är jättestor i USA och endast 15 år. För några år sedan när han var 12 så lade han ut något klipp på youtube där han sjöng. Han gjorde det för skoj skull och det var väl mest för att de han kände skulle kunna gå in och lyssna.
 Det blev hela 80 miljoner visningar och det är väl endast möjligt i USA.
Måste väl ärligen säga att jag inte tycker att han sjunger så där jättebra och dansen ska vi inte tala om... Cardigans gamla hit Love fool finns med som reräng i en låt och först så tyckte jag att det lät hemskt. Fast det är väl oftast så när de gör om gamla hits nu tycker jag faktiskt att den är riktigt catchy och koär ju så söt...mmer på mig själv med att gå och sjunga på den.
Han går i alla fall hem bland alla tonårstjejer, han  men jag är nog lite för gammal för det här.




...och här kommer en där han blandar i in Cardigans Love fool. Kan faktiskt inte låta bli att gå och sjunga på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0